VRUĆE LJETO: Gdje će ga provesti ljepotice s titulom Miss Universe Hrvatske

FOTO: PR/ Direkcija MUH

Ljeto nam se bliži i svi razmišljaju gdje će provesti tople dane koji dolaze. Puno tjelovježbe i pravilna ishrana prethodila je kod većine ljudi u periodu prije odlaska na more no nositelice titule Miss Universe Hrvatske discipliniranom održavanju vitke linije i zdravlju svoga tijela pridaju pažnju tijekom cijele godine i na plaži izgledaju jednako atraktivno kao i kad su ponijele titule najljepših Hrvatica. Kako i gdje će provesti vruće ljetne dane pitali smo, a one su nam veselo otkrile svoje planove.

Novoizabrana Miss Universe Hrvatske 2016. Barbara Filipović ljeto će provesti uglavnom radno na pripremama za svjetski izbor Miss Universe 2016. ”Vježbanje, zdrava prehrana i njega to su moje obaveze uz fakultet do kraja godine. Obožavam sunce i more pa se nadam i kojem opuštenom vikendu na plaži. Volim Dalmaciju, ali mozda provedem i koji vikend na otoku Krku”, otkriva lijepa Barbara.

FOTO: PR/ Direkcija MUH

Ivana Mišura (MUH 2014.) kaže da je ljeto njezino omiljeno godišnje doba. ”Kraj sedmog mjeseca rezerviran je za uživanje s obitelji na otoku Krku, a ostatak ljeta planiram provesti s prijateljima na Braču i Hvaru. Sunce, more i kupanje – to je formula za savršeno ljeto”, veselo će Ivana.

Barbara Ljiljak (MUH 2015.) ljeto će pretežno provesti na našoj obali. ”Na Hvaru, koji mi je naš najdraži otok, boravim svako ljeto. Naći će se vremena i za neke dalje destinacije. Planiram posjetiti Cipar, koji jos nisam imala prilike vidjeti među brojnim destinacijama koje sam obišla. Puno sam proputovala, ali i dalje mislim da imamo najljepše more i otoke”, iznosi svoj stav Ljiljak.

Elizabeta Burg Delač (MUH 2012.)  ljeto će provesti sa svojom obitelji, u nekoliko navrata će sa suprugom i sinom otići na more. ”Za destinacije još nismo definitivno odlučili, ali vjerojatno će to biti Mali Lošinj i Zaton, gdje provjereno znam da ima najboljih aktivnosti za djecu. Takodjer planiram posjetiti i svoju rodnu Slavoniju”, kaže Elizabeta.

FOTO: PR/ Direkcija MUH

Ivana Delač Đolo (MUH 2003.) s obitelji i prijateljima je obišla gotovo cijeli Jadran. “Mali Lošinj i poluotok Čikat jedinstvena je lokacija kao i prekrasna uvala Palmižana, Telaščica na Kornatima te Komiža na otoku Visu. Ovo ćemo ljeto u srpnju posjetiti južni Jadran, a kolovoz mi je cijeli radni budući da se krajem kolovoza održavaju jubilarne 10.Riječke stepenice. No i tad popodne nakon posla ponekad predahnem na prekrasnoj plaži u Medveji pa spojim ugodno s korisnim”, opisuje Ivana.

Jelena Glišić (MUH 2005)  završava 4.godinu na fakultetu i još uvijek je zaokupljena učenjem. ”U 6.mjesecu imam zadnje kolokvije i rokove za polaganje ispita tako da mi uz poslovne obveze ne ostaje baš puno vremena za odmor. Srpanj i kolovoz će biti ponešto drugačiji, većinom ću  biti na Lošinju, ali vjerujem da ću se zaputiti i na jug” otkriva Jelena.

Ivana Paris Bubičić  (MUH 2002.) ljeto će tradicionalno započeti ljetovanjem u Istri.   ”Polazište nam je Poreč pa krećemo u istraživanje svih blagodati Istre od gastronomskih pa nadalje i svakako obilazaka zabavno-vodenih centara sa djecom. Nastavak slijedi također u lijepoj našoj gdje ćemo u drugom djelu godišnjeg odmora posjetiti Dalmaciju . Volimo ljeto provoditi na našoj obali, jer je jedna od lijepših i s malom djecom svakako i najjednostavniji izbor”, priča Paris.

FOTO: PR/ Direkcija MUH

Maja Cecić-Vidoš Sulić (MUH 2001.) ljeti u potpunosti uživam sa obitelji. Njezin suprug rukometaš Renato Sulić  je slobodan pa maksimalno koriste zajedničke trenutke provodeći ih spontano. ”Osim ‘dječjih radosti’ na moru, u vikendici na Oštru, rado odlazimo u šumu u Gorski kotar, ali i na poneku udaljeniju Europsku destinaciju. Ova cijela godina, a posebno nadolazeće ljetne vrućine su u znaku našeg četvrtog djeteta koje ću roditi tijekom srpnja, tako da će ovoga ljeta biti manje lutanja, ali zato prepuno veselja i neizmjerne radosti” , veseli se Maja.

Melita Fabečić Onyshenko (MUH 2013.) trenutno boravi s mamom u Americi no po povratku će posjetiti obitelj i prijatelje u okolici Zadra i Šibenika. ”Omiljen mi je otok Hvar pa ću ga svakako posjetiti, ali i Novalju s prijateljima. U planu su i francuska te talijanska rivijera, Grčka, radujem se ljetu i odmoru”, sretno će Melita.

Natalija Prica Oreški (MUH 2011.) će ovo ljeto imati samo desetak dana godišnjeg zbog puno posla, jer radi kao stomatolog. ”Slobodno vrijeme ću provesti u Zadru gdje žive moji baka i djed u obiteljskoj kući. Imam u Zadru puno rodbine pa smo svako ljeto svi zajedno, družimo se, kupamo i uživamo.”

FOTO: PR/ Direkcija MUH

Nekoliko bivsih misica ljeto provodi radno zbog turističke sezone i djelatnostima turizma kojima su posvećene.  Ivana Gržetić (MUH 1998.) ima turističku agenciju u Dubrovniku.  ”Bazirana sam na incoming travel, bas čisto touroperatorski posao, radim s Norvežanima, Dancima, Englezima. Sezona je počela i raduje me posao. Ljeto mi je radno, ali pošto živim na najpoženjnijoj hrvatskoj destinaciji u Dubrovniku biti će vremena i za kupanje i uživanje u predvečernjim satima”, otkriva planove Ivana.

Biljana Mančić Pavković (MUH 2006.) je također zaposlena.  “Ovo ljeto ću provesti radno. Imam tri firme, sezona je počela i radi se cijeli dan”, kaže Biljana.

Marijana Kužina Žugelj (MUH 1999.) ljeto će provesti sa obitelji u Dalmaciji, ali planiraju i  nekoliko kraćih . ”Za nekih desetak dana planiramo otići u London, a tome se posebno vesele cure jer tamo nisu bile tako da već rade i popis svega što bi tamo željele vidjeti. Kraj ljeta je rezerviran za punjenje baterija pa ćemo ja i suprug otputovati na neko lijepo mjesto i posvetiti se samo jedno drugome”, romantično će Marijana.

FOTO: PR/ Direkcija MUH

Renata Lovrinčević Buljan (MUH 2000.) obožava ljeto i sve što ono donosi. ”Godinama sam radila kao član spasilačke službe i već šestu godinu imam obrt za masaže na plaži u Splitu. Uz osnovni posao voditelja fitnessa, dodatni posao sam povezala sa još jednom svojom ljubavi – morem. Velika strast su mi skokovi u more, jedrenje, plivanje, obilaženje naših otoka, ples sa prijateljima na partijima na plažama, uživanje u zalascima sunca. Najaktivnija sam ljeti jer mi sve ove aktivnosti pune baterije do vrha”, priča Renata.

Sarah Ćosić Ivanković (MUH 2009.) “Ovo ljeto ću provesti više manje radno, s obzirom da sam tek nedavno počela raditi u jednoj stranoj firmi pa je potreba za dokazivanjem samim tim veća. Ukrasti ću par slobodnih dana u 8. mjesecu koje ću provesti u Mimicama pokraj Splita skupa sa svojom malom obitelji, suprugom i sinom. I naravno, posjetiti ću svoj rodni Split, družiti se s obitelji i prijateljima.”

Jelena Maroš Franjkić (MUH 2007.) posljednja dva ljeta izdvaja kao najljepša jer ih je provela uživajući u moru i suncu sa svojim sinom . ”Svako ljeto skoknemo u Komižu koja mi jedna od najdražih mjesta na našem Jadranu i jako mi je prirasla srcu tako da je ni ovo ljeto sigurno nećemo zaobići. Ljeto je moje najdraže doba godine jer svi izgledaju ljepše i bolje su raspoloženi”, otkriva Jelena.

FOTO: PR/ Direkcija MUH

Marijana Rupčić Nikolac (MUH 2004.) svake godine ide kod suprugovih roditelja u Dalmaciju. ”Budući da zbog posla mogu dobiti godišnji samo dva tjedna, a suprug je  glazbenik, zadnjih godina od kad imamo kćer većinu ljetovanja dok suprug radi provodim s kćerkicom i suprugovom obitelji. Ove godine, ako uspijemo, planiramo odvojiti nekoliko dana i otići negdje te se odmoriti kao pravi turisti”, iznosi planove Marijana.

Lana Obad (MUH 2010.) već je otputovala na Kanare,a planira posjetiti i Madrid. ”Uživam na otoku Tenerife, isprobati ću surfanje na dasci. Nakon toga idem u Madrid. S obzirom da su Španjolci poznata nogometna nacija svaku ću večer provoditi uz utakmice na ponatim madridskim trgovima”, uzbuđeno će Lana koju navijačka euforija raduje kao i sve ljubitelje nogometa ovih dana.