Kolakušić pobijedio Jutarnji: Izdavač osuđen zbog pisanja laži o zagrebačkom sucu, Antikorupcija objavila detalje

Foto: Antikorupcija.hr

HanzaMedia, izdavač Jutarnjeg lista, pravomoćno je osuđen zbog širenja laži protiv suca Mislava Kolakušića u tekstu njihove novinarke Slavice Lukić, objavila je Antikorupcija.

“Presudom od 29. svibnja 2017. odbačene su sve žalbe Jutarnjeg lista i presuda kojom je taj dnevni list kažnjen zbog javnog klevetanja suca Kolakušića postala je pravomoćna. Osuđeni su na isplatu povećeg novčanog iznosa i dužnost ispravka informacija kojima su namjeravili trajno neutralizirati suca Kolakušića iz javnog života”, stoji na stranici udruge koju je osnovao sudac Trgovačkog suda u Zagrebu.

Mislav Kolakušić u predzadnjoj emisiji Nedjeljom u dva, prije deset dana, najavio je izlazak na europarlamentarne izbore s listom koju će tvoriti “građani, a ne političari”.

Uoči gostovanja u emisiji, točnije dan prije, Antikorupcija je objavila kako se uoči gostovanja u HRT-ovoj emisiji sprema medijski napad u režiji već spomenutog lista.

“Sud je provedbom dokaznih radnji utvrdio da je Jutarnji list lagao o tome da sudac Kolakušić nije poznat po marljivosti i ažurnosti za vrijeme rada na Upravnom sudu. Nadalje, neistinite su bile tvrdnje da se sudac Kolakušić u više navrata kandidirao za suca Upravnog suca, neistinite su optužbe Jutarnjeg lista o držanju sto presuda u ladicama itd. U presudi od 18 stranica detaljno su pobrojane sve iznesene neistine i podmetanja kojima se Jutarnji list diskvalificirao iz svakog meritornog i objektivnog izvještavanja o radu suca Kolakušića.

Najnoviji napadi na suca Kolakušića iz Jutarnjeg lista dolaze po istoj formuli, od iste novinarke i sa gotovo identičnom uredničkom opremom. Interesi se mijenjaju, naručitelji se mijenjaju, a Jutarnji list ostaje tu, uvijek na dispoziciji za medijsko “odrađivanje” nepoćudnih i svih onih opasnih po uhodani sustav”, stoji i obrazloženju na stranici udruge.

 

Komentari