HRT o kritikama: ‘Obaviješteni smo samo o vatrometu, ostalo je snimljeno danima ranije’

wikimedia.org

Nakon brojnih kritika pristiglih na adresu Hrvatske radiotelevizije koja nije prenosila otvaranje vukovarskog vodotornja, oglasila se i sama javna televizija.

Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti:

“Hrvatska radiotelevizija (HRT) odlučno odbacuje medijske prozivke političkog tajnika Domovinskog pokreta Marija Radića zbog “neprenošenja” jučerašnjeg otvorenja vukovarskog vodotornja.

Napominjemo da je HRT obnovi vodotornja u Vukovaru dao iznimnu važnost i događaj se intenzivno najavljivao nekoliko dana kroz program HRT-a.

A jučer, na sam dan otvorenja vodotornja, HRT je posebnu minutažu u svom programu posvetio tom događaju, a poglavito u središnjoj Informativnoj emisiji Dnevniku HTV-a – s velikom reportažom o vodotornju, simbolu otpora Vukovara nad velikosrpskom agresijom – te javljanjem uživo u središnji Dnevnik s mjesta događaja.


Što se pak tiče prijenosa uživo, moramo napomenuti da nam je bilo onemogućeno postavljanje vlastitih tehničkih kapaciteta za prijenos “zbog epidemiološke situacije” – kao i pristup “mjestu događaja” našem reporteru u vrijeme otvorenja u 17:30 sati, te je bio upućen da s parkirališta gleda vatromet.

Naime, zbog istinitog informiranja javnosti važno je naglasiti da u navedeno vrijeme tamo nije bilo nikakvog programa ni događanja – osim vatrometa – a da su sve najave, glazbeni brojevi, kao i dizanje zastave, bili unaprijed snimljeni nekoliko dana ranije. Organizator je imao pravo u svojoj produkciji snimiti emisiju, ali je o tome trebao istinito informirati javnost jer je neprihvatljivo unaprijed snimljenu emisiju proglasiti prijenosom uživo”, napisali su.

Podsjećamo, Radić je prozvao HRT ovim riječima: “Mi malo stariji sjećamo se kultne emisije Slikom na sliku koja je početkom devedesetih razotkrivala falsifikate i laži srpskih televizija, jer slika govori više od tisuću riječi. Ovih dana dvije slike s Hrvatske radiotelevizije, ako je više uopće možemo nazvati hrvatskom, govore više od riječi”.

“Prva je slika koje zapravo nije bilo. Izostao je izravni prijenos svečanog otvorenja vukovarskog Vodotornja, simbola hrvatskog zajedništva, na nacionalnoj televiziji. To je jasna poruka o tome što vodstvo HRT misli o hrvatskom zajedništvu i o Vukovaru. Opravdanje koje su tom prilikom poslali s Prisavlja, kako je postavljanje vlastitih tehničkih kapaciteta za prijenos onemogućeno zbog epidemiološke situacije, sramotno je”, dodaje.

“I hrvatski narod koji je prisiljen plaćati RTV pristojbu prepoznaje ovu prevaru i zabludu pa je zbog neprenošenja svečanog otvorenja HRT-ovu Facebook stranicu zatrpao apelima, molbama, oštrim prozivkama pa čak i uvredama.

Svečano otvorenje simbola hrvatskoga zajedništva nije dostojno prijenosa jer za njega dopuštenje nije dao HDZ-ov koalicijski partner SDSS i jer je cilj bio spriječiti promociju vukovarskog gradonačelnika Ivana Penave”, smatra Radić.

Komentari

loading...