Jedinstven u svijetu: Ples na ribičkom flaksu pogledajte u ZPC-u

ZPC

Plesni filmovi, u kontekstu svih vrsta i rodova filmske umjetnosti, 30. će ožujka ponovno na jednu večer zavladati prostorom Zagrebačkog
plesnog centra.

Već dan nakon, atmosferu će dodatno ugrijati ples Nikoline Komljenović u sklopu uspješnice Objekt u subjekt prelazi #
kralježnica. Zagrebačka publika će 1. travnja uživati u jedinstvenoj
svjetskoj izvedbi iste predstave, ali u glitter izdanju.

ZPC
ZPC

Ulazak u novu godinu označio je početak velikih promjena
u Zagrebačkom plesnom centru. Sukladno tome, jedan od novih projekata je projekt
Plesnih filmskih večeri čija je premijera bila u veljači, a u ožujku se nastavlja u istom
pozitivnom tonu.

Plesne filmske večeri

“Filmovi o plesu nisu samo oni u kojima vidimo osobu koja pleše već i oni koji se
otvaraju prema svim vrstama kretanja unutar filmskog zapisa i njegove kreacije ritmički
uobličene u cjelinu filmskog umjetničkog djela“, rekla je voditeljica programa Ljiljana
Mikulčić osvrnuvši se na poimanje plesnih filmova, a ujedno i na koncept projekta.

Mikulčić također naglašava kako je ideja Plesnih filmskih večeri otvaranje mogućnosti
za dijalog na temu koja se veže uz sve grane umjetnosti unutar konteksta plesa.
Program, čije je ovomjesečno trajanje 60 minuta, sastoji se od šest vrlo interesantnih
filmskih naslova iz kategorije hrvatskih, ali i stranih klasika. Eksperimentalne i
animirane filmove s fokusom na filmsku kretnju svakako je poželjno i u ožujku uvrstiti u
svoj raspored te posjetiti Ilicu 10/1.

​​Ples na ribičkom flaksu

Dan nakon, s početkom u 20 sati, crnu dvoranu ZPC-a posjetit će Nikolina Komljenović
sa predstavom Objekt u subjekt prelazi # kralježnica. U travnju slijedi potpuno novo,
glitter izdanje njezinog prvog cjelovečernjeg djela specifično po tome što umjetnica, jedina u svijetu, pleše na ribičkom flaksu umjesto na svili i intimistički se osvrće na
svoju borbu sa skoliozom dok joj je tijelo prekriveno isključivo glitterom.

“Inspiracija za projekt je deformacija kralježnice, tj. pokretanje koje koristi
specifičnu anatomiju konkretnog tijela gledano kroz skeletnu (de)formaciju, ali i
druge sisteme tijela. Već dugi niz godina bavim se totalnim kazalištem tijela,
prisutnošću i multipliciranju intro(impro)spekcija. Kreiram prostorno-vremenske
događaje kojima tvorim vlastiti jezik procesom i načinom izvedbe“, objasnila je
Komljenović.

Svaka je izvedba novi organski i promjenjivi performans. Bitan je dubok ulazak u
materiju kako bi se raspoznala suptilna, ali ogromna razlika, što će kod umjetnice kao
što je Nikolina Komljenović zasigurno biti slučaj. Cijeli projekt dodatno osnažuju
autorska glazba Mije Gladovića i dizajn svjetla Marina Frankole koji su povezani u
izvedbi kao kostur s mišićima u tijelu. Projekt je na novu razinu dovela i suradnja sa
vizažisticom Majom Herdoman, a na nama je da u ožujku i travnju uživamo u
produktu rada svih navedenih umjetnika.

Za sve ostale informacije o programu i
ulaznicama, posjetite službenu web stranicu Zagrebačkog plesnog centra
www.zagrebackiplesnicentar.hr.


Komentari