IZA BANDIĆA STOJE TAJANSTVENI BOGATAŠI? Ovo su dijelovi tajnog pisma koje to i dokazuje

Patrik Macek/PIXSELL

U pismu Bandić navodno traži smjenu novinara Sanjina Španovića.

Tportal je objavio dijelove tajnog pisma koje otkriva sukob dugogodišnjeg novinara te suvlasnika i glavnog urednika OTV-a Romana Bolkovića i aktualnog gradonačelnika grada Zagreba Milana Bandića. U tom pismu vidljiv je pritisak koji Bandić navodno vrši nad Bolkovićem tražeći smjenu novinara Sanjina Španovića.

Romano Bolković uputio je pismo članovima Rotary kluba Kaptol prije nekoliko mjeseci, a u njemu se požalio na ponašanje i postupke Milana Bandića koji je, kao i on, član tog ekskluzivnog društva. Dijelovi tog pisma upućenog zatvorenom krugu ljudi raskrinkavaju spregu političara i medija, način na koji moćnici s jedne i druge strane funkcioniraju i stvaraju veze kakvima smo u protekla dva desetljeća mnogo puta svjedočili, ali ih je teško bilo dokumentirati, piše Tportal.

U pismu Bolković piše da je bio iznimno prisan s Bandićem, da je pro bono radio u par njegovih kampanja i da na njegovoj televiziji 27 godina nikad ništa nije izgovoreno protiv gradonačelnika’. Pismo također otkriva da je Bandić od njega tražio davanje otkaza uredniku emisije Veto Sanjinu Španoviću, navodno jer je protiv njega pisao i govorio na Facebooku i gostujući u jednoj emisiji na HRT-u.

‘Da, Milan Bandić, zagrebački gradonačelnik, od mene je tražio da dam otkaz Sanjinu Španoviću i to zato što je protiv njega raspalio na HRT-u i na Facebooku. Naravno da to nisam napravio, a to je za posljedicu imalo raskidanje ugovora koji smo imali s Holdingom’, kazao je za tportal Romano Bolković.

U poduljem mailu Bolković se članovima kluba požalio na činjenicu da ga Bandić, iako je to zahvaljujući diskrecijskom pravu mogao, nije uvrstio na popis za Nagradu Grada Zagreba koja se dodjeljuje zaslužnim građanima, udrugama i institucijama.

Umjesto njega, piše Bolković, posljednju je noć uvrstio na popis dodatnog laureata, ali to nije bio on, nego gospođa čije su zasluge za Zagreb neosporne, naročito učlanjenje u stranku Milana Bandića dva tjedna prije nagrade, kao i dug gradu za knjižaru koju u Teslinoj drži u najmu. (Nagradu je dobila Milana Vuković Runjić, op. a).

“No, to je Grad Zagreb i naš član, Milan Bandić. Ja sam za života dobio sve nagrade koje sam očekivao i trebao: strukovne nagrade. Ova bi mi bila draga jer bi Zagreb bez moga rada ostao u ratu bez signala, za bombardiranja TV-tornja (…) A, i tko zna gdje će biti Milan Bandić da bi, iz svoje perspektive, imao šansu ispraviti stvar. Što se mene tiče, tu šansu je doživotno proigrao: pljunuo je na moj životni opus. (…)”, piše Tportal.

“Inače, Milan i ja imamo zanimljivu pretpovijest: slavili smo rođendane, on moj, ja njegov, čak i rođendane naših supruga, posjećivali Slavagoru vozeći se njegovim džipom, ja sam radio pro bono u trima njegovim kampanjama i na mojoj televiziji, u cijelom programu, ne samo u mojoj emisiji, nije izrečena u 27 godina postojanja OTV-a/Jabuke TV nijedna jedina negativna riječ o Milanu Bandiću. Jer, ja to kao suosnivač, suvlasnik i direktor programa te televizije nisam dao. Zauzvrat, ponavljam, Milan Bandić svjesno je pljunuo na moj životni rad. Zašto? Zato što je moj novinar, ne u mojoj kući, ne na mojoj televiziji, ne u mom eteru, nego na HRT-u i Facebooku tri puta negativno govorio o njemu’, napisao je u pismu Bolković koji je uz novinarski rad i član Predsjedništva HSLS-a.

Bolković je također dodao kako svoje novinare ne može otpuštati jer izvan kuće izražavaju svoje mišljenje.

“Čine to i u kući, na OTV-u, pa kako ne bi onda kao slobodni ljudi mogli isto činiti na svom FB-profilu?”, napisao je u pismu. Na pitanje što se dogodilo nakon što Španoviću, autoru i voditelju emisije Veto, nije uručio otkaz, Bolković je za tportal kazao kako od tog događaja Bandić nije sjeo s njim i razgovarao.

“OTV je, kao i Z1 televizija, imao dugi niz godina ugovore sa Zagrebačkim Holdingom, naprosto zato što pratimo zagrebačke gradske tvrtke. I to je nestalo, nama je to oko pola milijuna kuna godišnje. Tog ugovora više nema. Razlog za to je Bandićeva ljutnja, a paralelno je taj novac ukinut i Z1 televiziji”, objasnio je Bolković.

Što na sve kaže Bandić, ni nakon nekoliko dana čekanja odgovora na pisani upit, iz tportala nisu uspjeli doznati. Na cijelu priču novinar Španović, koji je ujedno i glavni razlog cijele ove zbrke, samo je kratko rekao: nemam komentara”.

Komentari

Provjerite

Zagreb.hr

BANDIĆ NA OTVORENJU: ‘Veliki ljudi su skromni i Tesli bi se svidio ovaj prostor iako nije prevelik’

Gradonačelnik Milan Bandić u subotu je na Marulićevom trgu otvorio novi prostor udruge Nikola Tesla – ...